چگونه یک دریچه شیر آب مسدود شده را تعویض کنیم؟

مصالح ساختمانی

شما می توانید زمانی را برای بازسازیدریچه قدیمی صرف کنید، اما این مشکلات در سال های آتی مجددا ظاهر خواهند شد.بهترینراه برای مقابله با شیر آب های نامناسب این است که آن را با نوع مدرن آن اتصالات چهار راهی تعویض کنید.این نوع دریچه به ندرت نشت می کنند و و از همه مهمتراینکه فقط در عرض یک ساعت نصب می شوند.در این مقاله نحوه تعویض آنها برای شما توضیح داده می شود:

بایگانی
  • ۰
  • ۰


شما می توانید زمانی را برای بازسازیدریچه  قدیمی صرف کنید، اما این مشکلات در سال های آتی مجددا ظاهر خواهند شد.بهترینراه برای مقابله با شیر آب های نامناسب این است که آن را با نوع مدرن آن اتصالات چهار راهی  تعویض کنید.این نوع دریچه به ندرت نشت می کنند و و از همه مهمتراینکه  فقط در عرض  یک ساعت نصب می شوند.در این مقاله نحوه تعویض آنها برای شما توضیح داده می شود:

 


 

 

 

 

 

 

مرحله 1: شناسایی سبک اتصال شیر

یک شیر مسدو د به یکی از دو روش به لوله های مسی متصل می شود: فلنج مکانیکال جوشی فشاری لحیم رزوه ای.با مراجعه بهدفترچه راهنما نوع اتصالی را که استفاده می شود را شناسایی کنید. ب شل کردن یک شیر قدیمی و پیچاندن و محکم کردن نوع جدید آن ممکن است به حد کافی آسان به نظر برسد.اما اگر خانه ای بزرگتر با لوله های گالوانیزه داشته باشید،پیشنهاد می کنیم از یک لوله کش کمک بگیرید.هنگامی که نوع اتصال را شناسایی می کنید،یک دریچه چهار راهی به اندازه لوله ورودی استفاده کنید.اگر شما یک دریچه اتصال را جایگزین کنید، برای محافظت از دیوار، شما نیاز به یک مشعل، شار، لحیم کاری، پارچه امنی، قلم های سیم و پارچه محافظ شعله می باشد.

 

 

 

 

مرحله 2: برای تعویض شیر آماده شوید

آب را در شیر مسدود شده کنترل کنید. دستگیره آبگرمکن را  را  بچرخانید. قطع کننده مدار رابا  یک بخاری برقی متوقف کنید. سپس یک مخزن را در پایین ترین سطح خانه خود و یک مخزن دیگر در سطح بالاتری برای تخلیه لوله ها باز کنید. سپس لوله خروجی را از شیر آب جدا کنید. شیر را عوض کنید.

 

 

 


 

 

مرحله 3: پس از جایگزینی

 

شیر جدید را ببندید. سپس سوپاپ شیر اصلی آب را باز کنید تا آب وهوا از لوله خارج شود. سپس سوپاپ های بالا و پایین را خاموش کنید.دریچه های جدید را برای نشت چک کنید. سوپاپ گاز بخاری را مجددا بر روی "روشن" یا سوئیچ های مدار را به آبگرمکن برقی بچرخانید.

 

 

 

 

مرحله 4: شیر قدیمی را حذف کرده و  جدید را جایگزین آن کنید

پارچه ضد حریق را روی لوله های مسی بپوشانید. مشعل را به حریق کوچکی تنظیم کنید و آن را به سمت بدن شیر ببرید. به محض اینکه میلگرد ذوب می شود، پیچ و مهره را از لوله مس بر روی انجماد می گذاریم. شیر را با یک انبردست نگه دارید، مهره بسته را بچشید و کل شاخۀ دریچه را باز کنید. واشر قدیمی را بردارید. از بین بردن ساقه شیر اجازه می دهد تا هر آب باقی مانده از بین برود، و فرایند ناپایداری ساده تر می شود.درون را نگاه ،و واشر قدیمی را بردارید اگر به آن گیر کرده باشد.و ساقه دریچه را حذف کنید که اجازه می دهد هر آب باقی مانده ای تخلیه شود.و فرآیند ناپایداری را ساده تر سازید.قبل از انجام هر کار مشعلی اطمینان حاصل کنید که یک آتش نشان در این نزدیکی وجود دارد.و تامین کنید دیوار را با یک پارچه محافظ حریق ییا ضد حریق پوشانده و سپس شیر قدیمی و لحیم باقی مانده را بردارید. لوله را با پارچه ابریشمی تمیز کنید.


برای برش بخشی از آن، یک زاویه دار استفاده کنید. برای جلوگیری از برش لوله های مس، از ضربه کوتاه استفاده کنید. قبل از رسیدن به مس، پیشرفت خود را بررسی کنید و برش را متوقف کنید..برای برداشتن یک سوپاپ سبک فشرده سازی، دریچه سوپاپ را با یک آچار قابل تنظیم یا باز و یا یک انبردست لغزش مشترک نگه دارید. مهره فشاری را با یک آچار دیگر بچرخانید و آن را به سمت عقب بچرخانید. سپس شیر را از لوله مسی بردارید.آستین های قدیمی را با انبرداری کشیده، و با استفاده از فشار کم برای جلوگیری از تخریب لوله های مس مهره قدیمی را بردارید. لوله را چرخانده و آن را بیرون بکشید. مهر و موم تازه و مهر و موم فشرده بر روی لوله مس را.و سپس بازوی  فشرده سازی جدید را اضافه کنید

 

شیر جدید را وارد کنید و یک پوشش بسیار نازک لوله را به آستین فشرده اعمال کنید..بعد، مهره فشاری را بر روی دریچه پیچ و مهره بچرخانید. دریچه را با یک آچار یا انبردست نگه دارید و مهره را به مدت یک و نیم تا سه چهارم محکم کنید لوله تحویل را وصل کنید و برای نشت آزمایش کنید.

 

 

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • رویا ddddddd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی